Selamat Datang Ke Blog Cikgu Shidah.Kita berkongsi maklumat disini.Cikgu harap kamu dapat membuat latihan-latihan yang cikgu beri. Sebarang pertanyaan kemukakan di Bertanya Cikgu

Saturday, December 3, 2011

Mengenal Diri Sendiri


 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Apa khabar murid-murid. Hari ini kita akan berkenalan dengan gambar disebelah.

Cikgu : Boleh kamu perkenalkan diri kamu kepada kawan-kawan kamu.

Upin : Kawan-kawan Nama saya Upin , umur saya 6 tahun. Saya seorang    
            budak lelaki.
Ipin  : Kawan-kawan Nama saya pula Ipin, umur saya juga 6 tahun. Saya
           juga seorang budak lelaki.

Baiklah kawan-kawan kamu di atas telah memperkenalkan diri mereka. Sekarang cikgu mahu kamu perkenalkan diri kamu dalam latihan di bawah.







Siapkan Latihan di atas dan emailkan kepada saya.

Terima kasih. Sekian untuk hari ini. Kita jumpa lagi esok

No comments:

Post a Comment